Ţara de unde soarele nu pleacă niciodată

Am atâtea vise, că mi’e teamă să le pun pe hârtie. Pentru că am rămâne fără oxigen de la atâţia copaci sacrificaţi pentru prea multe foi care se vor umple. Prefer să le păstrez doar în mintea mea şi să mai aduc vorba de ele din când în când. Pentru că visele se schimbă mereu, pe zi ce trece, odată cu mine. Pentru că pe unele le trăiesc deja sau pentru că e prea dureros să ştiu că pe altele nu le voi vedea niciodată împlinite. Pentru că mi se întâmplă mereu lucruri despre care să spun “Oare cum de n’am visat la asta până acum?”. Pentru că multe sunt vise pe care doar eu le înţeleg, iar cine le’ar vedea pe hârtie n’ar face decât să se minuneze de cât de ciudate sunt. Şi, contrar părerii generale, chiar nu’mi place să se minuneze lumea de visele mele!

De exemplu, cum aş putea explica faptul că visul vieţii mele e să trăiesc în Australia? Când nici măcar eu nu’mi dau seama cum de m’am ales cu asemenea aspiraţii! Şi nici măcar câţi ani au trecut de când mi’a răsărit un astfel de gând în minte, deşi simt de parcă m’aş fi născut cu el. Ca să nu mai spun că tot ceea ce ştiu eu despre Australia sunt închipuirile mele, poate unele dintre ele total ireale.

Australia este ţara de unde soarele nu pleacă niciodată. Şi oamenii sunt înalţi, cu pielea bronzată şi părul blond, majoritatea dintre ei surferi. Sunt frumoşi şi zâmbesc de dimineaţa până seara. Se îmbracă fain, deşi stau mai mult la bustul gol sau în costume de baie, cu nelipsitele ugg-uri in picioare când nu stau pe plajă în bătaia brizei (ceea ce se întâmplă rar în Australia, unde lumea preferă nisipul în locul asfaltului). Fac grătare tot timpul, chiar şi la micul-dejun. Barbie for brekkie, ca să vezi! Iar când scoţi capul pe geam vezi oceanul şi canguri zburdând în voie şi urşi koala agăţaţi de crengile copacilor.

Şi oricât de absurd ar fi visul meu şi oricât de departe ar părea ţara cât un continent de la capătul celălalt al lumii, viaţa mea e mai frumoasă când mă gândesc că Australia mă aşteaptă…

10 thoughts on “Ţara de unde soarele nu pleacă niciodată

  1. Ce vis frumos🙂 sa stii ca tot ce iti doresti cu adevarat se indeplineste. Daca nu ajung sa te vizitez in Anglia, poate ajung o data sa te vizitez in Australia… you never know.🙂

  2. foarte frumos🙂 si eu vreau in Brazilia, desi nu pot explica.
    da’…daca vrei in Australia si acum esti in UK…sa inteleg ca ai ales varianta mai lunga a drumul pt ca nu-ti place sa obtii lucrurile usor ?😆

  3. @Liana: Marseille?! Dar e atat de aproape, doar la o aruncatura de bat, un vis usor de implinit in cazul tau😛

    @Tomata: este timp pentru toate, my dear. Daca o sa reusesc eu sa ajung in Australia, atunci nu vad de ce n’ai reusi si tu sa ma vizitezi! Eu am venit tocmai la Timisoara pt. tine😀

    @Zuzu: nu exista lacusta pe lumea asta care sa ma sature de Australia, nici macar o invazie intreaga🙂. Si eu ma gandeam candva ca Londra mi’ar fi de ajuns, dar iata ca nu a fost sa fie…

    @I heart colorz: oo, Brazilia, mi’ar placea sa pun piciorul si acolo… Dar sa stii ca varianta Australia-via-UK este una foarte gandita: sa nu uitam ca ambele fac parte din Commonwealth si e de mii de ori mai usor sa pleci din Anglia in Australia decat din, sa zicem, Romania… Aici macar exista o ambasada, pentru Dumnezeu!

  4. @John: sincera sa fiu, asta e tot farmecul Australiei: faptul ca e la celalalt capat al lumii…

    @Laura: mersi de linkuri, o sa le inspectez cu atentie. Si da, n’or fi asa multi oameni doritori de canguri, dar astia cati suntem ne dedicam intreaga existenta visului!🙂

Leave a Reply

