Cu o floare nu se face primăvară…

… în special în Anglia! Nici măcar în mai, ultima lună de primăvară! Asta este partea proastă. Dar partea bună e că încep să mă obişnuiesc cu gândul că primăvară va fi abia la vară.

Asta e, totuşi, o floare care mereu m’a hipnotizat. Iar puştiul de 8 ani cu care îmi petrec eu timpul îmi zice într’o zi: “I love these cinnamon flowers!”. La care eu mă mir, că nu mă gândisem până atunci că polenul chiar arată a scorţişoară. Şi’i explic ce e de fapt praful colorat de pe petale. La care el, dezamăgit: “Aww, I thought that this is where they took cinnamon from! I almost licked it!”

Scuzele mele pentru poza rudimentară şi prost încadrată, eu am făcut’o, de’aia arată aşa.

Weekend însorit vă doresc!

4 thoughts on “Cu o floare nu se face primăvară…

  1. Primavara a disparut cam de peste tot, anul acesta😦. La mine acum ploua, asa ca astept macar vara.

    Simpatic foc pustiul tau😛, florile sunt superbe, si cred ca esti fericita sa poti sa fii in compania unui copil destept, sincer. Copii ne fac de cele mai multe ori sa vedem viata mai frumoasa, la fel cum o vad ei, fara greutati si la fel de usoara ca un joc.

  2. suferi de anglia ? in rest e ok ! oricum lasa anglia ! du-te sa donezi sange in austria sa vezi cum e acolo !

Leave a Reply

