Unde fugim de acasă

Nu împlinisem încă patru ani când, copil precoc fiind, am hotărât să’mi iau viaţa în propriile mâini şi să plec în lume. Pe vremea aceea stăteam la ţară, la bunici, unde din fericire lumea era prea mică să te pierzi în ea. Destinul nu m’a purtat decât la câteva străzi distanţă, unde m’am întâlnit cu o vecină, prietenă de’a maică’mii. Nu ştiu dacă e cu putinţă, căci au trecut aproape 20 ani de atunci, dar încă mi’o amintesc clar stând pe banca de lângă poarta ei, picior peste picior şi privind trecătorii. Şi cum am fost mereu copil educat, chiar şi în momentele de rebeliune, m’am oprit să o salut. Şi m’a întrebat zâmbind:

– Unde te duci tu aşa singurică?

– Am plecat să’mi caut o surioară sau o frăţioară, că mama nu vrea să’mi facă…

Iar după 3 ani…

A meritat aşteptarea!

4 thoughts on “Unde fugim de acasă

  1. Hehe, drăguţ!
    Eu pe la 5 ani m-am aventurat două străzi mai departe, până la bunică-mea, sustrăgându-mă mişeleşte de lângă soră-mea.
    Când m-a văzut bună-mea în faţa uşii, s-a uitat lung la mine:
    – Cum ai ajuns tu singură până aici?
    – Cu ghijă!
    Spre deosebire de tine, nu căutam nimic. Doar plecasem într-o vizită inopinată.🙂

  2. Pfoai, si cand te gandesti ca era sa iti sacrifici copilaria doar ca sa te pricopsesti cu mine… :))

    oricum, ia uite ce smechere eram… eu, copil obez [cred ca eram cam chioara, ca nu ma uit in nicio poza la aparat], tu cu o tunsoare made by mama dolores [dar e mai bine decat cheala! :))]

    te iubesc, sister! :*

  3. Frumos. Eu nu mi-am dorit niciodata o sora sau un frate, nu stiu care ar fi explicatia, insa mereu mi-a placut ideea ca sint singura la parinti! te pup cu drag!

Leave a Reply

