S’au făcut 2 ani…

… de când scriu aici. Ceea ce este un lucru impresionant pentru un om care nu are răbdare nici măcar să vadă un film întreg până la capăt. Care nu semnează contracte şi nu’şi ia angajamente pe termen lung. Care se trezeşte uneori în zori de zi cu gândul că s’a săturat, îşi strânge coliba şi dus este. Un om care aproape că s’a ales cu hernie de la atâtea valize cărate te miri pe unde (asta şi pentru că nu mă pot opri din cumpărat).

Pentru aceşti 2 ani superbi, cu bune şi rele, cu multe împliniri şi câteva dezamăgiri. 2 ani în care am cunoscut, virtual şi nu numai, nişte oameni minunaţi pentru care am străbătut kilometri întregi şi fără de care viaţa mea ar fi mult mai pustie. 2 ani petrecuţi în 3 ţări diferite şi alte 2 vizitate. 2 ani şi 3 joburi noi. 2 ani cu aventuri şi poveşti frumoase pe care mi le voi aminti toată viaţa, cu multe zâmbete şi lacrimi deopotrivă. 2 ani de care sunt mândră şi mă bucur să îi împart cu toţi cei care trec pe aici, din când în când.

Iar următorul moment de melancolie îl păstrez pentru la anu’, pe vremea asta.

8 thoughts on “S’au făcut 2 ani…

  1. vorba unui presedinte american (ce a trecut pe la noi sa ne anunte ca inca nu ne-am calificat la nato)…Stay the course, the future is yourse!

Leave a Reply

