În jurul cozii

Se ia o carte, numai bună să’ţi plouă’n gură de la prima până la ultima copertă. 500 ice creams and sorbets, ca să mă exprim pe înţelesul tutoror. Se deschide la întâmplare, căci toate reţetele au acelaşi efect de surescitare a papilelor gustative. Ochii văd, pofta o cere: Lemon gelato, la pagina 61. A delicately lemon-flavoured gelato, perfect to enjoy with fresh fruits, sună de vis, simplu şi răcoritor, o vreau! Să trecem la ingrediente, unde începe promiţător: 1 recipe light gelato (page 66). Aşadar, ne mutăm de la pagina 61 la 66 pentru reţeta de light gelato, unde instrucţiunile sună în felul următor: Prepare the basic recipe, substituting whole milk bla bla. Dar care e the basic recipe? See page 49. Oook, dăm nişte pagini înapoi înspre 49, unde, sub titlul de’o şchioapă Gelato di crema scrie mic şi delicat: see variations page 66. E mai frustrant decât dacă aş citi James Joyce, dar măcar e plină de poze delicioase:

2 thoughts on “În jurul cozii

  1. Mi s-a intamplat si mie de atatea ori sa dau peste carti fantastice de retete, cu poze deosebit de apetisante, dar sa nu reusesc sa fac si eu reteta, fie ca-mi lipseau ingrediente celebro-obscure de negasit😀, fie ca reteta te tot trimitea la o alta si de acolo inapoi si tot asa😀. Asta e specific uneori si retetelor frantuzesti. So, poate mai la indemana, pana la urma, este doar o simpla cautare pe google si am gasit reteta perfecta😛

    PS: Inghetata inca n-am incercat sa fac, dar nu e o idee rea deloc ;)) !

Leave a Reply

