Dacă tot e curăţenia de toamnă…

Octavian face un lucru pe care eu nu m’aş îndura să’l fac nici într’o mie de ani – curăţenie printre cărţi. Eu am prostul obicei de a strânge cărţile ca hârciogul, le aşez frumos pe rafturi şi fie nu apuc în veci să le mai citesc, pentru că îmi iau mereu altele şi altele, fie pe cele pe care le’am citit nu mă lasă inima să le dau mai departe pentru că, cine ştie, poate că într’o zi o să mă trezesc cu gândul expre de a le reciti (deşi în sinea mea sunt perfect conţtientă că existenţa umană nu’mi va permite să fac toate astea). Ei bine, dintre toate cărţile superbe din lista lui Octavian, aş vrea să’mi exprim interesul pentru Ensaio sobre a cegueira al lui Jose Saramago, lucru destul de previzibil pentru cine mă cunoaşte. Motivul este simplu: deşi l’am citit în română, mi’am promis că într’o bună zi o să’l citesc şi în portugheză. Din nefericire, romanul ăsta chiar nu am apucat să mi’l cumpăr din Portugalia, deşi devine din ce in ce mai evident că va trebui să mă întorc la Lisabona, măcar pentru a’mi completa colecţia de Saramago😀.

6 thoughts on “Dacă tot e curăţenia de toamnă…

  1. Chiar ii comentam lui Octavian… nici eu nu stiu daca as putea face asa ceva. Desi, in era ebook reader-elor (cu care nu-s nu stiu ce prietena), parca te gandesti de doua ori daca sa ocupi spatiul cu biblioteci si cu carti pe care nu le mai rasfoiesti…

    Apropos de Saramago, mi-am luat de la SDC, Eseu despre luciditate si abia astept sa il incep.🙂

Leave a Reply

