Memorii de colecţionar

Am mai menţionat şi cu alte ocazii că’mi place de mor să colecţionez vederi. Le adun de peste tot pe unde mă duc, căci prima mea grijă atunci când ajung într’un loc nou este să cotrobăi prin magazinele de suveniruri după cele mai spectaculoase vederi. Primele vederi din colecţie le’am cumpărat de la Sintra, un loc pe care l’am îndrăgit încă din primele secunde. Apoi au urmat multe altele din toate locurile portugheze prin care am călcat. Recordul de vederi achiziţionate l’am bătut la Barcelona, de unde am plecat cu nici mai mult, nici mai puţin de 13 fotografii felurite, în toate formele şi culorile, căci atunci când posibilităţile sunt prea variate cu greu te poţi decide asupra unui număr limitat. Din ţară am unele fantastice de la Sibiu, care numai a România nu arată, plus una cu pasajul Villacrosse din Bucureşti, unul din locurile mele de suflet. La milano erau kitschoase, aşa că m’am mulţumit doar cu două care arată mai artistic, iar cele din Anglia şi Scoţia întregesc frumos colecţia mea de suflet.

Mărturisesc că am strâns un frumos tenculeţ  pe care îl răsfoiesc din când în când, mai ales în momentele de melancolie în care vreau musai să’mi amintesc ce om norocos sunt, atât pentru locurile pe care le’am vizitat, cât şi pentru oamenii pe care ‘i cunosc. Căci am primit vederi din multe colţuri ale lumii – Maroc, Ljubljana, Mexic, Lyon, Paris, Stockholm, din Utrecht de la Mihai, din Tenerife de la Ambasadoarea. Iar Liana s’a gândit să’mi sature pe veci pofta de vederi cu un braţ întreg de poze londoneze până ca eu să fi ajuns acolo pentru prima dată (ţin să menţionez că încă mai folosesc harta cu Central London pe care mi’ai trimis’o atunci, m’am ataşat maxim de ea).

Acum am ajuns la numărul imprecis de 69 vederi. Aşa că vă anunţ pe toţi cei aflaţi prin diversele colţuri ale lumii (şi România este un colţ!) să vă faceţi datoria umană de a’mi trimite mici atenţii poştale cu care să’mi întregesc colecţia şi pentru care să vă mulţumesc mult timp de acum încolo! Iar către timişoreni mă simt nevoită să lansez un apel umanitar: fraţilor, trimiteţi’mi şi mie o vedere cu urbea voastră, căci tare mi’a plăcut, însă eu n’am găsit nici una cu Mica Viena, deşi mi’am dat toată silinţa!

7 thoughts on “Memorii de colecţionar

  1. @Ambasadoarea: se aranjeaza si vedere de la Londra!😀

    @Liviu si Cata: nu stiam de postcrossing, dar mi se pare genial, tocmai am trimis o vedere in Japonia🙂

Leave a Reply

