Mergi mai departe

Se fores, vai mais longe.
Se fizeres, faz diferente.
Se cantares, canta alto.
Se rires, ri até chorar.
Se sonhares, sonha mais alto.
Se arriscares, arrisca tudo.
Se pensares, pensa por ti.
Se voltares, volta mais tarde.
Se saires, sai da rotina.
Se mudares, muda muito.
Se venceres, vence o medo.

De mergi, mergi mai departe.
De faci, fă diferit.
De cânţi, cântă înalt.
De râzi, râzi până plângi.
De visezi, visează mai departe.
De rişti, riscă totul.
De gândeşti, gândeşte pentru tine.
De te întorci, întoarce-te mai târziu.
De ieşi, ieşi din rutină.
De schimbi, schimbă mult.
De învingi, învinge teama.

Nu ştiu cine a scris toate aceste cuvinte, dar eu le’am citit pe un perete în Lisabona. Şi mi s’au părut perfecte pentru ziua de azi. Pentru că azi se fac 2 ani de când am aterizat la Lisabona. Bucuraţi’vă de ele!

5 thoughts on “Mergi mai departe

  1. Foarte faine cuvintele, foarte motivante… curajoase.
    Mi-a plăcut să citesc în portugheză. Nu știu dacă ți-am zis, știu că ești îndrăgostită de Portugalia și că știi portugheza. Și mie îmi place foarte mult, și accentul ei deosebit. Din păcate nu știu vorbi, nu pot, îmi lipsește propabil ceva pentru asta, dar înțeleg destul de multe (nu chiar ca și spaniola, aproape). Însă când aud pe cineva vorbind în portugheză, mă topesc toată🙂

  2. @Bianca: stiu, portugheza e o limba deosebita. Unii o detesta, altii o iubesc, dar in mod sigur nu te lasa indiferent.

    @Carmen: fura’le. Nu de alta, dar si eu le’am furat la randul meu de pe peretele respectiv. E bine sa se bucure cat mai multa lume de ele…

Leave a Reply

