Nocturne

Într’o noapte am visat că mi’a apărut în faţa ochilor o gânganie ciudată. La o privire mai atentă, constat că ceea ce părea a fi un gândac zburător era de fapt o zână. Care a început să se rotească haotic în jurul meu, sclipind din colţ în colţ. După câteva secunde, zâna a început să se transforme într’un soi de plantă zburătoare, şi la o privire şi mai atentă îmi dau seama că aduce suspect de tare cu o plantă carnivoră. Deja crescuse de la cei 2 cm de zână la vreo 6-7 cm de monstru, continuând să se rotească mult prea ameninţător deasupra capului meu deja vizibil terifiat. Apoi s’a aşezat pe podea în faţa mea şi planta carnivoră s’a metamorfozat într’o creatură stranie cu formă de coloseum şi un diametru de vreo 10 cm, vibrând lent de parcă ar fi fost în bătaia valurilor. Deja terifiată, nu’mi mai doream decât să fug cât mai departe şi singurul mod prin care puteam să fac asta era să sar pe deasupra ei. Însă, în acel fatidic moment, creatura mi’a sărit pe picior! Acela a fost totodată şi momentul în care m’am trezit, lac de sudoare, pregătită fiind să ţip cât mă ţin plămânii.

Concluzia este că, atunci când eşti la mii de kilometri depărtare de casă, nu ai cui să te plângi că ai văzut o gânganie ciudată. A, şi că ţi’e foarte, foarte dor de cei dragi.

3 thoughts on “Nocturne

  1. ooooh, sunt oribile visele astea!
    si toate ca toate, dar daca oroarea incepe cu “…un gandac…”, eu una ma declar monumental de isterica…

    imi pare rau ca ai visat asa ceva si pacat ca nu ai apucat sa sari pe dracia aia, sa o vezi cum se tavaleste in chinuri :)))

    1. nici nu vreau sa ma gandesc ce s’ar fi intamplat daca as fi calcat dracia! Daca nu aveam papuci in picioare?! Iuc iuc iuc!

Leave a Reply

