Câine rău

Cândva îmi imaginam că o astfel de “pălărie” se folosește pentru câinii care încep să aibă probleme cu auzul. Cum fac bătrânii când își duc mâna-pâlnie la ureche, să capteze mai bine undele sonore. Abia acum am aflat care este adevăratul ei scop, iar posesorii de câini plimbați pe la medicul veterinar cunosc deja. “Pălăria” este pedeapsa pentru orice câine rău care se linge atât de tare prin diverse locuri încât ajunge să-și facă răni. Pepper și-a jupuit bine pielea, așa că de 3 săptămâni a devenit cățelul-satelit. Și e trist, e foarte trist…

5 thoughts on “Câine rău

  1. A, eu credeam ca alea-s pt a nu manca de pe jos, de pe strada🙂 Se vede ca-i trist, saracu’ Pepper…

  2. Si eu ar fi trebuit sa le pun un con de-asta alor mei, numai ca am ales sa le cumpar mancare care costa 30 de lei kilul.😦 cura dureaza intre 6 si 8 saptamani si daca nu da rezultate, asta ii paste si pe ei. The evil cone. :))

  3. @ambasadoarea: adevarul e ca nici nu prea mai poate sa manance de pe jos cu palaria asta :))

    @liana: pai are voie sa se linga, ca orice caine, insa exista niste limite pe lumea asta!

    @tomata: cainii astia necesita o mare investitie, nici nu stiu cum te descurci cu mai mult de unul singur – parca sunt mai scump de intretinut decat copiii…

    @criss: pai l’a cam mancat in fund… :))

Leave a Reply

