Umor englezesc (Overheard on River Thames)

Londra, soare cu dinți și vânt puternic. Vaporul înaintează agale pe Tamisa. London Eye, London Bridge, Tower Bridge… Deși nu e un vas de croazieră, vaporul e plin de turiști, înghesuiți pe puntea îngustă și pozându-se de zor. Unul dintre angajații vasului preia microfonul:

Doamnelor și domnilor, bine ați venit la bord! Vă anunțăm că în curând vaporul va accelera considerabil până la o viteză de 15 mile pe oră. Știu că nu vi se pare mult, eu am acasă o mașină care prinde de 7 ori mai mult, poliția locală îmi e martoră. Însă vă spun eu că pentru un vapor înseamnă ceva. Așa că vă rog să nu vă sprijiniți de balustrada de pe punte pentru că nu este un scaun. Dacă ar fi, ar avea perne! Să vă sprijiniți de balustradă ar fi “bloody stupid” (n.r. complet cretin), scuzați expresia! Pentru că, deși suntem în plin centru al Londrei, temperatura apei este de 3ºC. Corpul uman nu poate rezista la această temperatură decât timp de patru minute. Iar nouă ne trebuie trei minute doar ca să întoarcem vaporul. Așa că s-ar putea să nu ne mai obosim deloc până la urmă și să vă lăsăm acolo. Și vă spun eu că în mijlocul Tamisei v-ați simți foarte, foarte… singuri.

7 thoughts on “Umor englezesc (Overheard on River Thames)

  1. @coolnews: da, poate ca ti’ai prelungi durata de viata cu inca un minut pe langa cele 4 :))

    @tomata: asa le place lor sa glumeasca…

    @sasha: haha, exista oare job mai misto decat asta?!

    @dora: it is, isn’t it?🙂

    1. Nu e genul meu, eu visez sa traiesc in munti in Scotia unde sa’mi petrec ziua numarand fluturi si pandind-o pe Nessie😀

Leave a Reply

