3

A mai trecut un an de când a mai trecut un an de când a mai trecut un an de când scriu pe blog. Cu toate astea, nu sunt (încă) blogger. Scriu pentru ca familia să știe că mai trăiesc și în perioadele de tăcere prelungită, pentru ca prietenii să mă simtă aproape de parcă le-aș spune povești la o cafea, pentru că am prea multe gânduri să le păstrez pentru mine, pentru că sunt suficient de narcisistă să-mi pese și să mă bucure că mă citiți.

Sunt 3 ani de când scriu, 3 ani care mi s-au părut deopotrivă plini și goi, 3 ani care mi-au arătat pe zi ce trece că nu știi niciodată unde te duce fiecare zi ce trece.

Curios lucru, dar eu n-am știut niciodată ziua precisă în care am început să scriu aici. În fiecare an m-am uitat la data primului post și în fiecare an am uitat-o. Sfârșit de mai e tot ce-mi spune calendarul meu mental. Însă îmi amintesc încă ce zi călduroasă de început de vară era, ce tricou verde purtam și cu ce colegi împărțeam biroul unde lucram. Și asta pentru că timpul de fapt nu există, ci doar amintirile.

Zilele astea sunt în urmă cu tot. Citesc, dar de aproape 3 luni n-am mai apucat să scriu despre ce citesc. Vă citesc, dar din umbră, însă știu că Bianca, Ela și Mihai și-au împărtășit lecțiile de viață, Coolnewz a ajuns în sfârșit în îndepărtata Chină, Tomata a fost la TIFF, Cristina a devenit cetățean american… Vedeți, stiu tot!🙂

Lucrez, și lucrez mult, în unele zile mă trezesc la 7 și mai ajung în pat abia a doua zi la 5 dimineața. Dar zău că nu m-am mai simțit de mult atât de în formă! Trăiesc în Londra și asta îmi ocupă cel puțin 7 zile pe săptămână…

8 thoughts on “3

  1. And at least 1 person’s life is a little bit better cause 3 years ago you started the blog and about 1 you decided to move to the island. Hugs, dude🙂

  2. cam tot de vreo 3 ani ne cunoastem si noi si tare mi-a placut de tine de la inceput.🙂
    orice ai scrie, eu citesc cu drag.🙂 si continui sa ma amuz cand ne povestesti despre engleza englezilor sau despre catelul tau sau despre calatoriile pe care le faci.🙂
    la cat mai multi ani de scris pe blog. :*

  3. La 7 zile din 7 ocupate, stii mai mult decat tot ce-ti trebuie😉

    Nu stiu daca ti-am mai spus, dar de simtit am mai simtit asta venind in vizita la tine pe blog: scrii frumos. In plus, ma regasesc in toate motivele pentru care ai ales sa faci blogul asta de ne-blogger.

    La multi ani pe blog! Cat despre ai tai, sa fie frumosi si macar o idee mai odihnitori!

  4. da, coolnewz s-a si intors din indepartata China intre timp!🙂 La multi ani blogului pentru prietenii adunati intre timp …😉
    cu citeva zile inainte de a pleca in indepartata China am avut niste musafiri din mai-apropiata Londra care au zis sa ia o pauza din cele 7 zile pe saptamina pentru o gura de aer nemtesc …🙂

Leave a Reply

