Răspundem ascultătorilor (XX)

Ediția aniversară cu numărul XX

Dilema săptămânii:

ce sa faci sa nu mai mananci cand te plictisesti

Revelațiile săptămânii:

foamea, cea mai buna cura de slabire

fiecare om este ccea ce admira in taina

un catel e tot un om

Categoria Ce poate fi mai abstract de-atât:

in pui mei fernando cu gainile

Categoria Guglea știe tot:

ce vrea un caine de la un om

ce inseamna unde a tras uliul frana de mana

ce inseamna cand se zbate barbia? – umm, parkinson?

ce scrie pe piatra funerara a unei ipohondre?

in nestitor de cauza can semnezi fara sa te uiti ce se intapla

am visat ca mi-o cazut parul

interpretare vise am visat cind beam tuica

e bine in post sa donezi sange

datimi o propozitie cu substantivul cerul in cazu genitiv

rochia animal print merge cu sandale aurii?

Categoria Cum să ceva-ceva:

cum se pun mititeii la prajit

cum sa fac pampoanele tutorial

cum afli un sfert dintr-un intrg

Categoria Confesiuni:

mananc biscuiti zi de zi

m-am hotarat sa-l urmez pe isus

toate clipele vietii mele le iubesc

tati e un pampalau

maninc tort si ma bucur de viata

Categoria Cichicean:

baietii nu mai vor sa fie chichi cean

cati ani are cichicean

in engleza despre cichicean cine era cum se purta

Categoria Fitness:

ramai pitic daca fac sala?

cum sa faci spagatu intr-un termen scurt?

Categoria Google Maps:

unde este milano

unde e lisabona

unde se afla orasul sunset beach din america

6 thoughts on “Răspundem ascultătorilor (XX)

  1. E trist că unele dintre astea se simt că sunt căutările unor copii care au ajuns să creadă că pot găsi totul pe Google. În loc să gândească să facă un sfert dintr-un întreg sau să facă o propoziție, vin repede la Google. Mi se pare ciudat. Cât despre ăia cu destăinuirile, ciudați oameni mi se mai par😀

Leave a Reply

