Gânduri la jumătate de an

Știu că anul nu s-a terminat – ba dimpotrivă, pentru mine începe din nou în septembrie – dar simt nevoia să trag linie și să mă bucur de tot ce mi-a adus pănă acum, în așteptarea a ceea ce va urma.

Sunt fericită că îmi termin masterul, și cu rezultate mai bune decât îmi propusesem inițial când credeam că o pauză de 2 ani de la studiu îmi va sta mai mult în cale. Într-un singur an la Londra am învățat atâtea lucruri noi și am descoperit atâtea metode și idei pe care Universitatea din București n-a fost în stare să mi le arate în trei ani întregi. Mă simt mai bogată și mai mulțumită de mine însămi ca oricând!

Am învățat să înot. Freestyle, bras, spate, chiar și fluture, pot să fac câteva lungimi din fiecare. Stăpânesc toate regulile, nu mai am nevoie decât de mult exercițiu individual, după vreo 6 luni de cursuri în grup. Deși știu că nu voi ajunge niciodată să fac performanță într-un sport pe care l-am deprins abia la 25 ani, sunt mândră că am reușit să trec peste frica de apă și să las în urmă toate coșmarurile acelea în care mă înec pe fundul vreunui lac, și să dau ture chiar și în bazinul de 2m adâncime.

Bruxelles, Olanda și Dublin au fost destinațiile de anul acesta pe care le-am străbătut cu un “salariu” de student, pe lângă deja tradiționala vizită în România. Am descoperit locuri, lucruri și oameni noi pe care doar călătoriile ți le pot oferi vreodată și mi-a amintit încă o dată de ce se merită să-ți cheltui și ultimii bani pe un bilet de avion.

M-am reîndrăgostit de Londra, însă nu cu entuziasmul și emoția de anul trecut, ci cu maturitatea celui care știe să aprecieze ceea ce e mai frumos la un oraș, faptul de a te face să te simți împlinit. Și de a-ți deschide ușa către casă…

Am legat și dezlegat prietenii, am descoperit și redescoperit oameni. Am crescut în câteva luni cât aș fi făcut-o poate altădată în ani întregi și nu pot decât să zâmbesc la gândul că mă simt cu fiecare zi mai aproape de ceea ce am crezut mereu că îmi voi dori de la viitor.

3 thoughts on “Gânduri la jumătate de an

  1. da, subscriu intr-o oarecare masura la comentariul se mai sus – ai fost offline😛
    dar te inteleg si eu am fost absenta vreo 4 ani din viata oamenilor :)))

  2. Lucru mare ca ai descoperit inotul dupa un sfert de secol🙂
    In ceea ce priveste crosetul literar, felicitari!
    Ai un stil care iti da cititorului o pofta “insaziabile” :))

Leave a Reply

