1, 2 și 3

Povesteam, nu cu mult timp în urmă, despre ce am apucat să fac până acum în 2012 și despre câte vor urma începând din septembrie, luna în care mi-am reînceput anul și, cu toate metaforele de rigoare, viața…

1 septembrie a fost ziua în care mi-am terminat și predat lucrarea de dizertație, fructul a două luni de scris intens și a unui an întreg de citit, cercetat, studiat și răscolit biblioteci în căutare de materiale. Deși încă nu am primit rezultatul oficial din partea profesorilor, o ultimă recitire a tezei a mi-a adus nu doar satisfacția de a mai fi bifat o căsuță (dissertation – check!), dar de a fi scris ceva de care sunt cu adevărat mulțumită – o lucrare închegată și cu suficiente idei originale încât să se cheme că e a mea (și nu a lui Ponta haha). Iar ca bonus, am ales un titlu uberintelectual:

2 septembrie a fost ziua în care am părăsit cartierul în care am locuit încă din aprilie 2011 când m-am mutat în Londra, un loc care mi-a fost tare drag și unde am mulți prieteni. Deși inițial îmi propusesem să rămân tot în vest, cât mai aproape de unde am stat până acum, am avut totuși o revelație subită: Londra e prea mare să mă limitez doar la o zonă, așa că am părăsit vestul pentru sud. M-am mutat într-un loc despre care Liana mi-a reproșat că nu există, conform spuselor mele de altădată, pentru că nu e pe harta metroului, dar din fericire pentru mine e pe harta trenului care mă duce la lucru în doar 30 și ceva de minute.

Ceea ce mă duce la…

3 septembrie, care nu a fost doar o simplă zi de luni, ci ziua de luni în care am început primul job serios de om mare și român get-beget european pe tărâmul Regatului Unit. Pe scurt, am reușit printr-o minune să găsesc un job de vis, într-o companie faină, cu oameni frumoși din toate colțurile lumii, unde fac ceea ce-mi place într-un domeniu care mă interesează maxim, și unde șansele care ți se oferă sunt pe măsura eforturilor depuse.

Despre care vă voi povesti într-un episod următor🙂

6 thoughts on “1, 2 și 3

  1. feli si feli !🙂 pentru ambele.

    septembrie e cea mai tare luna.
    cel putin pentru mine.
    dupa luni de reverie, ma contectez iar la lumea inconjuratoare, vin cu picioarele si mintea pe pamant si incep sa ma organizez.🙂

Leave a Reply

