Când dragostea devine virală

Prin vară, mergeam cu Andreea spre casă când, în părculețul din capătul străzii, vedem următorul afiș rudimentar printat pe o foaie A4 și lipit de un stâlp:

Pentru mama sau pentru cine nu vede bine, zice, pe scurt, cam așa: Ești cumva Barney sau știi pe cineva cu numele ăsta? Eu sunt Eliza, ne-am cunoscut în Cornwall săptămâna trecută, în stația de autobuz, aveam o bandană și o brichetă cu lanternă, iar tu mi-ai spus că vrei să te lași de școală să devii actor. Am aflat că stai în Chiswick, îmi pare rău că nu ți-am luat numele, dar sună-mă!

Am râs mult și bine după ce am citit asta, dar îmi dau seama că generația noastră trăiește de prea mulți ani cu comedii romantice și finaluri fericite, cel puțin pe ecran, deci gesturi precum un afiș pe un stâlp ar putea să ni se pară că pot avea rezultatele la care visăm. Realist vorbind, din cele 9 milioane de locuitori ai Londrei și cei 35.000 ai Chiswick-ului, dacă doar unul dintre noi este acel Barney pe care îl caută Eliza, atunci acul în carul cu fân e o comparație cel puțin nimerită. Deși, cum ne-au învățat comediile romantice de la Hollywood, dacă Barney e the one, atunci se vor găsi cel mai probabil cumpărând o pâine de la supermarket.

Mi-am amintit de Barney zilele trecute când am găsit pe Facebook un articol cu titlul: Tânăr portughez îndrăgostit ”în căutarea Dianei”, poveste tragicomică din categoria boy meets girl care ni se perindă constant prin fața ochilor pe ecranele de cinema. S-au cunoscut într-o noapte la protestele anti-austeritate din Lisabona și au stat de vorbă pe o bancă în parc până la ziuă, dar la plecare Diana pesemne că s-a crezut Meg Ryan când i-a spus că nu o să-i dea numărul, dar că îl provoacă să o găsească până pe 14 octombrie când pleacă la Paris. Motiv pentru care tânărul Tom Hanks a umplut Lisabona de bannere și afișe și a strâns în primele 10 zile nu mai puțin de 20.000 de like-uri pe pagina de facebook À Procura de Diana. La cei 24 ani ai lui, Ricardo a devenit vedetă căutând-o pe Diana, căci televiziunile se înghesuie să-i dedice reportaje și ziarele articole…

Of, cine e de vină că noi fetele visăm doar la un Ricardo, iar ei aleargă după câte o Diana??

Și traducerea: Din acea noapte în parc, m-am îndrăgostit iremediabil de tine! Am acceptat provocarea… O să fac orice să te găsesc!

2 thoughts on “Când dragostea devine virală

  1. OMG!🙂 Cred ca Cineva de Sus are grija de astia mai saraci cu duhul, deci sa-mi zici ce vrei, daca nu se vor gasi… O sa vedem, mai auzim de ei :))

  2. Eu le admir naivitatea si perseveranta. Dragostea e un lucru frumos, de ce sa nu o promovam mai departe ?
    Cat despre cautatul lui Burney, eu as fi abordat astfel: facut o lista cu toate liceele din Chiswick, daca sunt 35 mii locuitori, eu zic ca sunt 3-4 licee maxim; si publicat afisele acolo, strategic, 3 (ca 2 pot fi rupte de rau voitori).

Leave a Reply

