Ultimele noutăți

Icon White BG.png
Beaulala.com

În caz că vă întrebați cu ce mă mai ocup, vroiam să vă dau de veste că am început să scriu despre beauty – mai precis despre îngrijirea pielii, cu sfaturi și păreri despre produsele pe care le folosesc, brandurile pe care le recomand sau cele mai noi ingrediente din produsele cosmetice. Așadar, de acum înainte mă găsiți pe Beaulala (unde promit să fiu mai consistentă și informativă cu postările mele). Cum ar fi, de exemplu, despre La Roche-Posay, Caudalie, sfaturi despre curățarea pielii sau despre cum să faci economii când vine vorba de întreținerea tenului.

Puteți să credeți că am și pagină de Facebook?! Iar pe Instagram postez idei despre regimuri de frumusețe și produsele din colecția mea.

One thought on “Ultimele noutăți

  1. Felicitari pentru proiect si pentru un nume asa inspirat! Imi place logo-ul mai mult cum il ai pe site, in varianta lunga, chiar daca bla e mai scurt, “beau la la” e super dragut si memorabil. In alta ordine de idei, holly molly cate produse folosesti!

Leave a comment