Anul trece, parerile raman…

Ultima leapsa a anului 2008 vine de la Oaanaa, asa ca ma supun in pas de melc turbat sa n’o plictisesc prea tare, ca nu se cade…

Mâncarea anului: Bacalhau com natas (oriunde, oricand, in orice pozitie).

Băutura anului: Vinul alb, rosu si in special de Porto.

Party-ul anului: noaptea de Revelion.

Patul anului: toate prin care m’am perindat.

Piesa anului: The Velvet – Bittersweet Simphony (nu stiu ce’am cu melodia asta, e mereu piesa anului pentru mine).

Site-ul anului: Hel-looks.

Blog-ul anului : O sa fiu narcisista si o sa zic ca al meu 😛 Nu de alta, dar pana si Tomata e de acord, nu’mi doresc sa o contrazic in acest caz 😀

Ruda anului: Sora’mea va fi mereu ruda anului pentru mine. Urmata de nepoata’mea, ca doar are 2 ani, deci merita…

Gafa anului: E greu de ales una singura, doar traiesc din gafa in gafa…

Prietenul, respectiv prietena anului: Iar e greu de ales unul singur, prietenii mei ma completeaza in egala masura. Cred ca nu as mai fi eu fara ei…

Iubitul anului: Fuse, fuse si se duse…

Îmbrăcămintea anului: Zara si H&M, H&M si Zara…

Excursia anului: Portugalia.

Vorba anului: “Multumim ca ne’ai adus aici!”, precum si “OMG, reduceri!” si “Ce cul sunt”.

Platforma socială a anului: Facebook, urmata indeaproape de inegalabilul Hi5. 

Sportul anului: Sightseeing si plecatul in lume.

Filmul anului: Sunt prea multe care mi’au placut si mi’ar fi greu sa aleg unul singur. Sa zicem ca undeva intre Lumière si Mélies si Changeling al lui Clint Eastwood.

Cartea anului: Doar una? Atunci e Kazuo Ishiguro – The Remains of the Day.

Parfumul anului: Emanuel Ungaro – Apparition.

Jocul anului: Visatul cu ochii deschisi.

Iar acum arunc leapsa catre Gemene, fiele ele vitrege sau nu, catre geamana mea cu 6 ani mai tanara si mai in flarea varstei, precum si catre Mihai sa ne zica 2-3 vorbe de bine despre 2008’ul care se duse catre nicaieri…

Iar mai jos veti putea admira o poza cu 2 bezele mamut:

sany2904

6 thoughts on “Anul trece, parerile raman…

  1. normal ca sor’ta e ruda anului, te renegam daca ziceai altceva ;))

    geamana ta cu 6 ani mai tanara. ce dragut. cred ca o sa plang 😀

    o sa ma apuc de treaba

  2. pana acum am citit “in secret” cum s-ar spune,dar acum trebuie sa ma exprim…esti tare schimbata,draga mea.se vede ca nu am mai vorbit demult.imi place.

  3. @Oana: da, e fraza pe care o repet in continuu de mult timp :))

    @Mihai: nu stiu ce tot am de trezesc antipatii din’astea la minut…

    @aiurici: multam de aprecieri 🙂

Leave a comment