Fabuloasele

fab_blogŞi iată că s’a mai lipit o leapşă de mine (una feministă, de data asta)… Se face că trebuie să numesc blogurile de dudui care mi se par mie fabuloase, mai exact să…

1. postezi imaginea de mai sus pe blog.

2. nominalizezi bloguri care merită premiul şi să anunţi proprietarii blogurilor de ce şi cum.

Tomata cu scufiţă pentru că îi ies multe chestii interesante de sub scufiţă, e amuzantă şi profundă deopotrivă.

Alice pentru ironiile de care nu mă mai satur.

Oaanaa pentru că mi se întâmplă de multe ori să o citesc şi să simt că mă citesc de fapt pe mine (anumite părţi din mine, mai exact).

Gemenele pentru că nu mi’s deloc vitrege şi pentru că îmi place la nebunie să le citesc.

Green Girl pentru că e geamăna mea (cu 6 ani mai tânără, zice şi’n buletin), dar e de 0.5 ori mai deşteaptă (uite, băi, c’am făcut public, vezi?!).

Ambasadoarea pentru felul în care reuşeşte să îmbine meditaţiile profunde cu gândurile stupide.

Alina pentru poveştile multi-culti frumos spuse.

Dora pentru că mi’e dragă deşi nu ne’am întâlnit niciodată.

Ana pentru că scrie într’un mod absolut de non-prinţesă.

Lil’miss obsessive pentru că avem enorm de multe în comun (şi asta nu doar pentru că e hasdeeancă şi buzoiancă de’a mea).

Smart cherries pentru că sunt amuzante până la sâmbure!

Anna Zuzzu pentru că ne ştim de mult, deşi nu ne’am văzut niciodată, şi pentru că scrie despre lucruri pe care şi eu le am veşnic în minte.

Zâna carabină pentru că e fană Saramago, pentru anti-franţuzismele şi poveştile ei ironico-distractive.

Şi dat fiind că totul funcţionează în sistem de leapşă, nominalizatele au datoria de a urma aceeaşi procedură. Enjoy! 🙂

10 thoughts on “Fabuloasele

Leave a comment