De ce e viaţa mea pur şi simplu bestială

Idee bestială preluată cu mândrie de la Ovi Sîrb

Mi se intâmplă în fiecare zi să mă bucur de câte lucruri mişto am parte. Căci viaţa mea chiar e bestială. Din zeci şi sute de motive.

Pentru că am ajuns la o vârstă la care pot să mă uit cu mândrie în urma mea şi să privesc cu zâmbetul pe buze spre viitor. Pentru că am pus piciorul în multe dintre locurile unde mă visam şi pentru că ştiu că voi mai bifa multe dintre obiective. Pentru că am terminat facultatea pe care visam să o fac încă de pe vremea când aveam 8 ani. Pentru că vorbesc 3 limbi străine şi înţeleg altele 2. Pentru că am făcut mereu ce am vrut eu să fac, când am vrut şi cum am vrut.

Pentru că am o familie bestială. Am o soră mişto care mi’e cea mai bună prietenă şi de care sunt mândră. Am o mamă care nu mi’a impus niciodată nimic şi m’a lăsat să’mi aleg singură drumul. Am nişte veri care îmi sunt ca fraţii.

Pentru că am cei mai bestiali prieteni din lume. Pe cuvânt. Nişte oameni cu care am trăit momente absolut incredibile şi de care îmi amintesc zâmbind. Pentru că am prieteni de multe naţii şi împrăştiaţi prin multe ţări. Pentru că sunt oameni pe 3 continente de care ştiu că se gândesc din când în când cu drag la mine.

Pentru că sunt, până la urmă, un om bun. Pentru că sunt acel om de la care o să auzi o vorbă bună atunci când o să ai nevoie şi pentru că oricine se poate baza pe mine (cu excepţia mea :D). Pentru că sunt un om pe care mulţi îl numesc nebun, mai ales pentru că am avut curaj să îmi trăiesc nebunia.

Pentru că mă trezesc în fiecare dimineaţă zâmbind. Pentru că am la dispoziţie nu doar o bicicletă, ci trei care mă aşteaptă nerăbdătoare să le pedalez. Pentru că pot să alerg oriunde şi oricând vreau fără să strige cineva după mine “Hei, păpuşa!”. Pentru că beau ceai cu lapte de trei ori pe zi şi mănânc honey roasted ham cu spanac crud atunci când mi’e poftă. Pentru că mă bucur de un câine absolut superb şi nebun. Pentru că îmi petrec o mare parte din timp cu un puşti de 7 ani cu ochi albaştri şi care scoate perle pe bandă. Pentru că am timp să fac tot ce vreau şi ce’mi doream de mult. Pentru că îmi vine să chiui de fiecare dată când îmi iese o prăjitură. Pentru că văd numai verde în jur atunci când deschid fereastra. Pentru că trăiesc într’o ţară în care oamenii îmi zâmbesc pe stradă fără să mă fi văzut vreodată în viaţa lor.

Pentru că visez. Şi pentru că mă bucur în fiecare zi de toate astea.

12 thoughts on “De ce e viaţa mea pur şi simplu bestială

    1. astept cu interes o replica din partea ta! sunt convinsa ca si viata ta e bestiala, nu ai avea cum sa irosesti atatea culori pe nimic 🙂

  1. Esti o persoana cu adevarat fericita!
    Dar..nu ai precizat nimic de vreun ‘lover’:d
    In viitor ar trebui completat postul:))
    Ce bine ar fi sa-si poata urma fiecare visele,fara piedici de genul parintilor sau altele mai superficiale…i guess you are a lucky person!

  2. Asta e postul meu preferat! Am mai zis si pe Facebook mai demult…
    Felicitari, si sa-ti mearga mereu numai asa! 🙂

Leave a comment